sâmbătă, 6 octombrie 2012

Concert din muzică de Ahh …


Sursa foto: Michael Blann/Getty (http://www.wqxr.org)
Ţopăind printre ţopi şi ţoape adunate parcă de prin hârtoape, zappez pe Mezzo ... urechea să-mi rafinez ... creierul să-mi cultiv(ez) ...

Dau de un concert cu pian, vioară şi toate cele ... plus:

Dirijor multifuncţional – cultura a fost mereu subfinanţată ... când lăsa vioara, se repezea în arcuş şi mi-ţi-i admonesta pe cei din orchestră de nu se auzea nici musca ... toţi cu capetele plecate ...

Pianista – a „tastat” ea ce-a cântat, dar în a doua parte a concertului a chemat un prieten ... mi s-a părut firesc ... ea mignonă şi pianul ditai ... plus că nu e ca la var – dai o mână şi te mai gândeşti dacă o mai dai şi pe-a doua ... nu, nu ... s-a dus şi s-a întors pe pian de la un moment dat regizorul a comutat imaginea pe o cameră aflată pe tavan ... probabil că de la atâta joc de ochi, operatorul de lângă ea a cedat ...

În rest, atmosfera a fost relaxată ... motanul dormea, florile se „ofilea”, iar frunzele „cădea” ... şi somnul uşor mă cotropea ... şi cum „somnul raţiunii naşte monştri”, am zis că e cazul să o iau uşor la trap în pas de zappat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu