marți, 23 octombrie 2012

Puṣca ṣi cureaua lată, ce boscheţi udam odată …


Nu tiu alţii cum sunt, dar eu când mă gândesc la plantele de apartament, văd ce vedeam la televizor i după ora nouă i după ora veche în epoca apusă ... mulţi purici i multe bălării ...  

Am încercat să văd i dacă studiile mint ... Ca să vezi, de data asta nu minţeau ... vorbitul cu boscheţii funcţionează ... Am încercat subcontientul unui ficus timp de câteva săptămâni cu psihologie inversă i ce să vezi ... nu s-a prins că e psihologie inversă i m-a crezut pe cuvânt ... s-a plecat la pământ i eu lesne i-am făcut vânt ...

Acum să nu crezi că-s urâcioasă cu tot ce-i verde în casă ... Am o întreagă serie de canini numai împotriva a ce nu are nicio floare ... De nu văd pistil, sepală, îi fac lesne loc afară ...

Ficusul -  Cu cât e o floare mai mare, cu atât e ghiveciul mai mare i mai abitir trage la picioare ...  O fi de la reumatism, că i el e în floare ... i la fel doare ...

Filodendronul – Acea plăntuţă puhavă pe care nimeni n-a văzut-o vreodată înflorită, dar pe care toată lumea o ateaptă măcar înmugurită ...

Cactuii Încearcă i tu să desparţi denumirea în silabe cât eu strâng acele înfipte aa firave ...  

Dacă până i Eminescu n-a mai rezistat ... după vizita la Grădina botanică ...
„Când văzui a lor mulţime, câtă frunză, câtă iarbă,
Cu o ură ne'mpăcată mi-am şoptit atunci în barbă,
Am jurat ca peste dânşii să trec falnic, fără păs,
Din pristolul de la Roma să dau calului ovăs...”

Un comentariu: