duminică, 21 octombrie 2012

Ce mai e la oferta Metro …


Recunosc că nu pun mâna pe DEX decât ca să-l dau mai încolo, nu de alta, dar masa e prea plină de cultură şi am ajuns, din atât respect cât îi port lui Schopenhauer, să îl citesc numai pe Kant …

Cred că am o fobie pentru limbă ... cert e că mi se trage de când am auzit eu ceva de o limbă de lemn ... acum nu pot să zic că am auzit de la început ... dar cred că limba ajungea ca de lemn dacă dădeai cu ea prea mult în stânga şi în dreapta ... cică ar mai fi întrebat şi unul Tănase din ce e făcută limba şi ar fi primit un „Di’ lemn, Tănase” ...

Mi-am zis că nu e chiar aşa greu şi cu cuvintele astea ... pentru că ştim cu toţii că după Ureche a urmat Miron Costin ...  sau restul controlului la ORL-ist ...

Şi mi-am zis ... dacă Metro e clar pentru toată lumea ce magazin e, sexual nu a mai dat de bănuit nici măcar semnului de carte pus la mişto în mijlocul DEX-ului ... Aşadar, Metrosexual nu poate fi decât o persoană care nu îşi satisface numai apetitul de shopping la magazin, dar şi alte nevoi de bază ...

Scârbită, caut să nu îmi întinez DEX-ul cu aşa scârbăvnicie şi Googălesc pagini o mie ... şi aflu ceva la care ficatul era cât pe ce să nu ţie ...

Metrosexualul e omul pe care îl întâlneşti la tot pasul ...

... după ce termină cu epilatul, masajul şi coafatul e cel care îţi ia locul la manichiură ... de-ţi vine să vezi dacă nu-l mănâncă dinţii în gură ...
... e cel care pe câmpul de bătălie dă pantalonii de pe el pentru că Ionel are unii cu o betelie ... temelie ...
... nici la budă nu te lasă ... că tu nu mai ai cum să arăţi ca o crăiasă ... e timpul lui în lume să iasă ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu