marți, 6 noiembrie 2012

Cine-a pus cosmetica-n drum, ăla (n-)a avut gând bun ...


Nu ştiu alţii cum gândesc şi păru-şi geluiesc, dar mie neuronul nu-mi dă pace şi mă tot pune pe ace de ceva vreme-ncoace ...

Când intru într-un magazin de cosmeticale, văd că multe îl au pe vino-ncoace şi mă cheamă la tejghea cât pe ce să le iau în braţe ... Dar eu mai chioampă niţel, iau prima dată tot ce se poate în coate şi după ce le-am răsturnat pe toate, ajung şi la ce se mai poate ...

Cel mai mult îmi place privirea scrutătoare a vajnicei vânzătoare ...

Mă uit la şampon ... şi cred că am părul emo, că imediat se pleoşteşte când pe vânzătoare o vede că ceva glăsuieşte ... Da, vreau un şampon să-mi facă părul măciucă, nici creţ, dar nici să pară pe ducă ... să pară vâlvoi când vântul nu-i în toi ...

Mă mut apoi la săpun ...cu săpun sau fără săpun, nici nu mai ştiu ce să spun ... asta e ca sarea fără sare şi ca marea fără o întindere mare ...

Deodorant şi parfum ... testatul lor e plăcere până când devine durere ... zic că ăsta e, da da, m-am hotărât ... şi atunci mai vine cu încă unul care m-a doborât ...

Gel de duş ... că face, că drege, că-ţi face pielea de pluş când de fapt tu după şmirghel erai dus ...

La machiaj, altă poveste ... ca la magazinul de unelte ... pensule, palete şi culori, var de tencuieli şi alte sulimeneli menite să facă furo(u)ri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu