marți, 13 noiembrie 2012

(II) Marketing pidosnic


Dacă e să ne luăm după Murphy, ce se înşiră mai jos e ilustrarea a ceva cât se poate de belicos: ”Dacă nu ai nevoie de ceva şi nici nu-ţi doresti acel ceva, întotdeauna se găseşte din belşug. 

  • Mănuşi din piele la culoarea pielii - marca Venus din Milo
  • Ochelari de vedere – Homer, făcuţi după un consult la Ochilă SRL – Cum te vede, cum te ...
  • Frizerie de calitate cu hair-stylişti şcoliţi de însuşi Baldy Man
  • Restaurantul lui Fomilă şi crama lui Setilă
  • Şcoala de bungee-jumping a lui Păsări-Lăţi-Lungilă
  • Agenţia de intermedieri comerciale „Păcală” – Errare humanum est ...
  • Fabrica de brânză feta „Caprele Irinucăi”
  • Şcoala de instalatori Veta – Specializarea Ochiu’ şi chiuveta
  • Firma de uşi Păcală – „Uşa Păcală e aşa uşoară că abia te doboară
  • Fondul de investiţii „Punguţa cu doi bani” – „La doi bani, rămâi cu unu’ în trei ani ...”
  • Linia de fashion marca Fata-săracului-cea-isteaţă – Te rezolv doar cu o aţă ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu