joi, 8 noiembrie 2012

Eva ia pe datorie o coasta de la Adam


 Şi se trezi, deodată, buimac  … “Iar am confundat canepa … te pomeneşti că am făcut aromaterapie cu altceva …” îşi zise Adam ... bălăngănindu-se şi constatând că-i ies mişcările mai ceva ca lui Jagger ...

Şit şi fac, nu ştiu ce am păţit de mă dor coastele de pe mine mă  ... scap ... Parcă nu-i una la locul ei, dar cred c-am luat-o eu pe ulei ... Ei, şi c-o coastă şi făr-o coastă, tot un drac .. şit şi fac ...”

Şi apoi cu altă belea se trezeşte pe cap ...

Aude un hăhăit, semn că ăl bătrân s-a trezit ... Dar râde aşa de tare că pe Adam capul simte că-l doare ...
Adamee, hai la-nfăţişare dacă ai inima tare!” îi strigă bărbosul în timp ce Adam îşi admira încântat torsul ...

„Ptiu, ce pocinog o mai fi, că se ţine numai de prostii. El mi-a şi pus canepa asta-n cale, că-i mai moale, că nu-i prea tare, numai  bună pentru a nasului desfătare ...”

Şi se-ndreaptă spre apă neştiind că ape-ape or să-l treacă ...

Şi iaca na ... Duios, o creatură prin faţă-i trecea ... parcă-i semăna ... „E .. va iii ... Ce sperietoare ai făcut ... pe tine te-ai întrecut. Zici că-i vie şi spre mine o să vie ...”

Adame, Eva-i, ai nimerit ... şi cu ea te-am cadorisit ... Hai să te văd acum, că te plângeai că te-ai plictisit şi nu eşti fericit! .. Şi de te gândeşti s-o pui în vie să ştii că o ţii ca-n colivie şi ea tot după tine o să vie.”

Şi atunci Eva ... „Adam ... să ştii că nu-s floare să mă ţii în glastră, la fereastră ... io mi-s pasăre măiastră şi nu vreau viaţă de sihastră ... ăl bătrân deja mi-a zis că-ţi datorez o coastă şi cum nici eu nu-s mai proastă, ţi-o recomand la schimb pe cea de Azur, că dacă o ai pe aia n-o să ajungi niciodată rupt în ... femur” ...

Şi uite aşa ăl bătrân a simţit c-a întinerit văzându-i pe cei doi umanoizi ai săi că după numai câteva minute îl şi vroiau bărberit ... şi de atunci a ştiut că nici viitorul nu mai e ce-a fost şi că era cazul să se bage la dos ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu