vineri, 2 noiembrie 2012

Povestea încălecatului şi a descălecatului în stil GANG N-AM

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu când văd clipul şi chipul coreean mă ia cu poftă de ce am şi ce n-am  ...

Clipul lesne mă înveseleşte, dar şi creierul îmi rindeluieşte ...

Mi se pare că are un mesaj profund:
„Cailor din lumea-ntreagă, eu vă dau un singur sfat:
Cu stăpânul nu-i de şagă când se pune pe încălecat.
Dă din craci ca apucatul, ţopăie ca disperatul,
Şi încă n-aţi văzut descălecatul”...


Ferească Sfântu’ să copiteze pe parcursul descălecării, că aşa ceva nu au mai văzut mări şi ţări ... din o mie de zări ...

Parcă-l şi văd ţopăind către Regină, unde se duce auzind că sfat o să se ţină ... şi babeta, mai înfiptă ca croşeta, îl vede fără biciuşcă şi lui i se pare că par-andărăt îl aşteaptă c-o ciuşcă ...


Nu ştiu dacă a făcut şcoala de echitaţie cu Rosinanta sau cu armăsarul lui Harap-Alb, cel vajnic mâncător de jăratec, dar cert e că a rămas cu ticul şi când merge ... Poate o fi măcar o excepţie când merge la budă ...

De l-ar fi ştiut cei din Troia, era ceva mai tare ca sequoia ... îl puneau cal troian, că nu mai găseau aheii antivirus un an ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu