duminică, 30 septembrie 2012

Vechituri cu iz de vin .. tage


Nu am înţeles niciodată pasiunea oamenilor pentru vintage ... altfel spus vechituri de pe la lume adunate şi prin alte case reciclate ... Recunosc că ma ia jocul de glezne când mă apropii de magazinele de antichităţi şi numai vitrinele lor mă fac să-mi imaginez că înăuntru mă aşteaptă o Miss Havisham (febleţea lui Charles Dickens), care la frumoasa vârsta de 101 ani nu a renunţat la portul tradiţional de rochie de mireasă şi îşi aşteaptă invitaţii cu un tort vintage ... că doar ampicilina n-a omorât oameni ...

Cărţile vechi – Purtătoare ale unor germeni de boli despre care s-a crezut că au fost demult eradicate, îi oferă cumpărătorului experienţe de ne-uitat ... pentru că ce poţi să mai vezi pe o hârtie aşa de îngălbenită ...

Fundalul muzical pe care îl asociez cu momentul cumpărării cărţilor vechi e ... Sanda Ladoşi & Ştefan Iordache – Eu vreau să-ţi spun că te ador şi pot de dragul tău să mor ...


Decoraţiunile interioare – Cele mai inspirate sunt fiarele de călcat cu cărbuni, fusurile, războaiele de ţesut şi mobila veche ... că nu se ştie niciodată când e închis la muzeu ...


Hainele vintage – Eu ştiam de lozinca „Jos textila!” dar nu îmi imaginam că se vor vinde şi haine tip foiţă de ţigară ... pe care cumpărătorul trebuie să le ia pe văzute, nu pe pipăite sau încercate, că riscă să le plătească de noi ...


Sunt uşor învechită, nu?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu