miercuri, 19 septembrie 2012

Marketing pidosnic


Că nu ṣtiu cum altcumva să numesc strategiile îndelung ticluite pentru a fi contra omului ...
Să luăm (nu aminte) ... ci ca exemplu:

Ciocolata – mai ales cea mai tuciurie, care de altfel, odată desfăcută, e aducătoare de bucurii ṣi steluţe o mie ... Până se rupe bucăţica cea purtătoare de SMS-uri kinky pentru serotonină ṣi endorfine, te gândeṣti care deget ṣi, mai ales, care mână ar fi mai bine să fie în ghips? Că te poţi sacrifica ṣtiind că odată ghipsată, mâna poate fi mai vrednică în luptă ...

Conservele ṣi pateurile – Când nu te grăbeṣti, cheiţa se ridică agale, dar hotărât, în sus, cât să-ṣi ia elan să îṣi tragă poalele rochiei de tablă ... iar când te grăbeṣti, cheiţa se crispează, rochia nu se mai ridică ... pentru că cheiţei i se rupe ... ... probabil tivul ... că altul nu văd care să fie mo-tivul ...

Borcanele – Deschisul lor e ca o audiţie pe nevăzute ... Nu te vede nimeni cât te chinuieṣti, dar toată lumea se bucură ṣi te aplaudă când ai terminat ...

Robinetele chiuvetelor din mall-uri – Când ţi-e lumea mai dragă, uṣurat(ă) de probleme, te zoreṣti spre oglindă ... ṣi ca să nu pară dubios că te apucă narcisismul în aṣa zonă în care parcă nu mai eṣti chiar tu pentru că ochiii ţi se bulbucă de la clor ṣi nasul se cârneṣte subit ... zici să te speli ... Întinzi mâna a pomană la scuipătorul de săpun ṣi zici să le faci cadou mâinilor o baie ... dar în aceeaṣi secundă te gândeṣti în ce sărăcie ai nimerit de nu au nici apă curgătoare ... Ṣi îi spui o poezie robinetului, îl ṣi ameninţi cu un control din partea unui patent care va merge în amănunţime, până la „ghivent” ... ṣi probabil robinetul e obiṣnuit cu prea mult preludiu, că deodată ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu