miercuri, 6 februarie 2013

O melodie pentru fiecare ...


Shine bright like a diamond – Asta e plagiat după Eminescu cu a sa „La Steaua” ... Numai că Eminescu a zis-o mai cu licenţă (poetică, desigur) ... că dacă i-ar fi zis: „Ce luceşti, draga mea”, sigur madama rupea uşa băii ca să se pudreze, cu jena că nu mai apucase să se spele pe cap, sperând ca el să fie un domn, totuşi ...

Stinge lumina, arătă-mi calea – Nu ştiu cu cine s-o fi înhăitat fetişoara, dar el ori era nictalop, ori ea şi-a găsit Luceafărul cu care să orbecăie prin Bamboo ... [oricum melodia mi-a rămas în encefal cu imaginea preotului căruia îi cântă rapsoada fix această melodie din telefonul amplasat în poală ... See for yourselves: http://www.youtube.com/watch?v=t4VKGnsk_H4 J]

Ce e dragostea? – Un fel de doină contemporană ale cărei jăli şi alean sunt cântate cu Dumnezeu înainte ... până intră în schemă ştiinţa şi tehnica: „Dar ştiu c-a fost bine, cu tine acum, mi-a dat eroare” ... 
Nebănuite sunt căile restart-ului şi reinstalatului ... sau poate că doar nu erau sisteme compatibile ...

Oliver Twist – Recunosc că nu am reuşit să termin cartea, dar acum mi-e clar de ce ... era la fel de neinteligibilă precum versurile cânticului ...

Domnişoare – A citit şi compozitorul nişte reviste mai glossy cu titlul de-o şchioapă „Ia-l dacă îţi strică rujul şi nu rimelul”  şi a zis că o să prindă: „Zi, pot să urc să-ți stric machiaju’?

Perne moi – De la o vârstă şi după atâta şoptit în gura mare „A ta ...” şi cel mai slab reumatolog recomandă băi calde şi perne moi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu