duminică, 13 ianuarie 2013

Marketing pidosnic (III)



Si personajele din desene animate pot fi şi mai animate dacă li se încredinţează spaţii comerciale în zone centrale:
  • ·         Şcoala sanitară “Alba-ca-zăpada” … că a nimerit, vorba cântecului, “între Carpaţi, într-o casă cu mulţi fraţi …
  • ·         Casa de ajutor reciproc Grinch … “la noi teancul de bani se numără în inchi” …
  • ·         Firma de alpinism utilitar – Spiderman – “unde nici cu gândul nu gândeşti pot să sar” …
  • ·         Casa de odihnă “Frumoasa (din pădurea) adormită – cu sau fără pădure – ca să nu faci cistită”
  • ·         Salonul de înfrumuseţare “Răţuşca cea urâtă – noi facem minuni ca să nu mai pari slută”
  • ·         Şcoala de muzică pentru copiii “Donald Duck – o răţuşcă stă pe lac, ce să-i fac, ce să nu-i fac? …”
  • ·         Fabrica de chibrituri a Fetiţei cu chibrituri – “Arză-le-ar focul” …
  • ·         Fabrica de pesmet Hansel şi Gretel – “Cu noi nu te pierzi niciodată - ai calea asigurată”
  • ·         Clinica ORL Mickey şi Minnie – “Tu auzi bine?”
  • ·         Ferma bio de spanac Popeye şi de măslini Olive – “Spanac cu măsline .. şi Pluto nu mai vine …”
  • ·         Şcoala de bune maniere „Mowgli – Jungla  nu piere …”
  • ·         Şcoala de înot „Mica Sirenă – Cu noi te vei undui mai ceva ca o balenă …”
  • ·         Şcoala de atletism „Speedy Gonzalez – Te învăţăm să fugi ca un somalez”
  • ·         Firma de matrimoniale „Frumoasa şi Bestia – cum s-o nimeri, dar numai să te ia”
  • ·         Casa de modă Pokemon – “când ieşi de la noi, cu greu te mai poţi numi om” …


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu