sâmbătă, 18 mai 2013

Ca când să nu fie …


Cine a zis că cititul “traji la somn”, ăla n-a fost pescar, ci cred că a fost un mare avatar.

M-am pus să citesc oareşce treburi serioase într-o zi în care numai serioasă nu-mi era dispoziţia :D … şi iaca cum cheful şi plictiseala au şi început să se ia după flux şi după al său frate, refluxul – cum apărea unul, i-o şi tăia ăluilalt ... Şi aşa cu gândurile la talazuri şi la prazuri, mă pomenesc că mă apucă economia la lumină … şi încerc să o păstrez în interiorul pleoapelor … până când:

Încep să cadă bolovani, de prin ţevi – nu de la duşmani (că ăia-s mai ortomani) – ci din ţevi de la vecini, de-ţi venea să te închini … şi cum singura care sapă şi-n pământ şi-n piatră seacă e doar drăguţa de apă, ghici cu cine pe cine am văzut degrabă cu mâna pe sapă ... ortacă adevărată.

Aş fi sărit cu sarea-n prag dacă ştiam că-i aşa grab’ ... dar apa „nu şi nu, nu te pregăti, că oi veni când nici nu ştii” ... cum a vrut ea să nu mă pregătesc, hainele bune să mi le murdăresc ...

Noroc cu conexiunea wi-fi dintre etaje, cu strigat printre ţevi, mai ceva ca la bursa de brokeraje ...

Cheia şi cu racul şi-au zis că nu sunt frate nici cu lacul, nici cu fracul şi au ieşit cu contra-atacul ...

Între timp, alţi vecini jucau hora-n balerini ... că e nuntă-n cartier, cu muzică de mortier ...

Şi un alt vecin pizmaş s-a luat după Glanetaş şi în faţă le-a ieşit poznaş ... să-şi încerce bolovanul de-o fi bun de spart şi nuca, că îi trebuie „lu’ Irinuca” ...

Bolovanul de apă purtat parcă era bolovanul cu care nuca meşeşugit vecinul nuca a spart, în plină nuntă în cartier ... unde-o fi un mortier ...

Sursa foto: http://textfail.com/2012/06/10/shoe-repairs-ftw/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu