luni, 17 decembrie 2012

Ploaia îngheţată sau Freezing (b)rain


Când zic hop că am trecut şi de piscul ăsta lunecos fără să-mi rup vreun os, na că vine ploaia îngheţată şi rezolvă problema îndată ...

Şocul o fo mare că nu ştiam ce-o fi oare ?! ... să fie un Manole care scapă polistiren extrudat de pe scara unde abil s-a cocoţat? ... sau cineva a scăpat tunul de zăpadă artificială de pe afet şi a băgat tot poporul în spăriet? ...

Nu m-am lămurit pe deplin pentru că a trebuit să mă concentrez cum să schiez pe porţiuni unde trebuia să patinez ... dar cum am uitat beţele şi patinele acasă, am zis că dă bine să mă ţin băţoasă şi să lunec radioasă ... şi cum luntrea se strecoară printre sălcii, eu gingaş păşeam să nu stric corola ... de minuni dezgheţate ce mai bine rămâneau solidificate ...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu